Thursday, March 10, 2011
i knoww it's been a long time cominn, buuuut .. idk i'm probably going to delete my blogss


follow me on twitter though
@itsaColeeWorldd

<3

Keyosha at 2:30 PM | 0 comments
Thursday, December 16, 2010
i barely ever have any time to blog anymore ..i've been trying to get bck into it

..no luck obviously..

thennn i tried tumblr .. again.
#bigfail.

but follow me on twitter, i made a new onee
@itsaColeeWorldd

yes, with two e's & two d's.
<3.

Keyosha at 8:15 AM | 0 comments
Thursday, April 8, 2010
:( ughh
i knowww ive been slacknn'
on my posts.. i don't even know
what's up. i'm gonna try to get backk into
it again :)
facebook is taking up my life..


"i mean she's life to me. she's my number one handss downn,
she makes me smile, i even call her my wifee now.
when i be grinddnn, she be worknn hardd.
shee bee chasin that paperrr like a trackk starrr,
causeee she a boss, she payyss the cost to flosss" ♥ .

Keyosha at 2:51 PM | 4 comments
Sunday, March 7, 2010
i havent blogged in likeeee 43543908390 years : )
but i'm back, for now atleast.

update -

neww guy in my lifee -fingers are crossed-
facebook is wonderful
i gave up on twitter
chris brown's new mixtape? sex for my ears, i love it..
schools been a bitchh
my friends are the shit
& last night we got crazy xD
_________________________________
hopefully there will be more posts after this one!


Keyosha at 7:34 AM | 2 comments
Tuesday, September 29, 2009
-death of the tough guy act...
idk where to start on this one.

youre the reason why girls give up on guys
youre the reason why so many girls...are into GIRLS
youre the reason why im up at 3:00am making this blog
youre the reason why i cant sleep
youre the reason why i cant call this nigga my "muffin"

lmao @that last one
seriously tho, what's wrong with a little pet name? huhhhhhhhhhhh?! if a guy calld me "honeybun" lmao i wouldnt be offended, but to get so mad & bytch all out on me bc i calld you muffin? wtffffffffffffff?

from now on, all yu guys reading this post, kill the tough guy act NOW!
it's not cute.

p.s. if yu have nothing else going for you, i.e. youre lame, has no personality, no style, nothing like that...then stick with the act...#imjustsayn

Keyosha at 11:57 PM | 6 comments
it's aggravating to know that even when you tell someone something, no matter how many times you tell them, they just don't get it.
-ive come to the conclusion that... no, maybe you weren't like the rest but you were most def. the dumbest.
& with that being said, i will take my ass to bed.
noches.

Keyosha at 11:53 PM | 2 comments
Wednesday, September 23, 2009
if youre going to do it, be original.
(#imjustsayn)
movingontho:
i'm tired of females calling themselves "bad" & a "10starbitch"
...where did the extra five stars come from???
If a dude EVER came up to me with that crap (which they have) & said "ayyy, lil mama...you a 10starbitch" (which they do)
holdddd the fk up. first off, i never...everrrr wanna to be refered to as "lil mama" that is defffff. not a good look. second, did you just call me a bytch??
i would seriously get offended. #whateverhappendto "Hey Beautiful, whassup with you?" that never gets old.
just a thoughttt.
p.s...DD stands for Dunkinn' Doughnuts.

Keyosha at 4:37 AM | 2 comments
the other day someone asked me why do i blog, i told them because i like the attention & they gave me a weird look like they didnt understand my answer.

Keyosha at 12:53 AM | 2 comments
Tuesday, September 22, 2009
Why are you bytchin men? Why do you cry more than i do? Why are you complaining about the pimple on your face that no one can see? Why is it that every time i look up you're in my beauty products? Why are you buying eyeliner, then going around calling it "manliner" you know, they didn't make that shyt for guys. Why is that when we sit down & watch a movie together, you start tearing up before the title screen appears? & Why is it that when i ask you what's wrong you start to pout & stomp off like a damn 6 yr old GIRL? Why is it that you go get your nails done more than i do? Why the hell did you put a texturizer in your hair? Why is it that when a dude i just started talking to gets mad at me for not showing him enough attention then has the nerve to say "it doesn't matter, you don't care about my feelings anyway" YES NIGGA, FK YOUR FEELINGS. Why is it necessay for you to watch Oxygen & Lifetime FOR WOMEN atleast 3 times a week? Why is it that you have more mood swings in an hour than i have on my period?
...look downn baby, you do have balls.
& if you don't...grow some, & quick.

Keyosha at 11:28 PM | 1 comments
Monday, September 21, 2009
Recession Dating 101
- don’t ask to take her out. i mean this in every literal sense of the word, do NOT say “let me take you out.” not only does this imply that you will be taking care of all expenses of the night, you also need to pick her up, open doors, and bring her home at a decent hour. instead, ask to “hang out.” keep it light, keep it casual, and she wont hesitate to put 5 on it.

- be cost-conscoious, not cheap. when you say “dinner and a movie, “ it doesnt need to be at Gary Danko and then a 3-D showing on the IMAX. then again, it also doesnt mean burger king take out and a blockbuster VHS. but it COULD mean a homemade picnic during a free movie showing at Dolores Park. and tuna sandwichesm, a jug of instant coffee while snuggling to keep warm on a cool SF night all while watching sixteen candles sounds WAAAAAAAAYYY better than a whopper junior and onion rings on ur couch watching terminator. and it was probably cheaper too. aaaand u’d probably be having sex after (which is the goal of any date isnt it? dont lie.. forreal, dont lie)

- just cuz she pays, dont mean you dont have balls. look in ur pants, they’re still there. i promise. engrained in our minds is the silly notion that the man has to pay for everything. hence men frontin bout how ballin they are, and gold diggin women expecting the gadamn world when they dont deserve it. u aint gotta lie to kick it. if u can’t afford it, u can’t afford it. simple as that. and if we feelin u as much as u feelin us, then let us show some appreciation. let us take u to a raider game, or to ur favorite restaurant. women need to stop being so unappreciative anyways. lol. its all good in the hood.

- less is more. although we like the extravagance once in a while, we aint lyin when we say its the simple things that matter. dont buy 3 dozen roses when 1 single flower will suffice. no need to take me out to a steakhouse when i’m craving a $6 carl’s junior burger. dont sweat the small stuff and save the funds for important things, like, anniversaries and engagement rings. cuz TRUST me, we might not mind the difference between a $6 and a $16 burger, but we will mind the differece between a cubic zirconia and a real diamond.
and remember!! pek pek should not have a price tag, or an expiration date!

Keyosha at 5:59 PM | 1 comments